10 januari 2013

The Journey Continues...

Jag var ganska nöjd med tårtorna och efter bröllopstårtan med brudparet på, ville jag visa för andra vad jag gjorde. Så kom Tradera in i bilden där jag sålde samtliga tårtor och frukt jag gjorde då. Här är en del av mina första miniatyrer:

*********

 
 Bila sam veoma zadovoljna mojim prvim tortama. Nakon svadbene torte sa bracnim parom na njoj, zelela sam da pokazem ostalima sta sam napravila i mozda prodam. Tako je na red dosao i Amazon, online sajt za prodaju, gde sam prodala sve torte i voce koje sam do tada napravila. Na slikama se vidi jedan deo mojih prvih radova:
 




Det kom enormt mycket inspiration på en gång och jag tog mig an större och svårare utmaningar. Jag jobbade med fimo leran lag efter dag och provade olika tekniker för att förbättra mig. Snart hade jag fått en samling av mer än 100 olika modeller som idag ligger i en låda och påminner mig hur jag började.
 
 
*********
 
 
Ubrzo nakon toga, dobila sam ogromnu inspiraciju i zelela da se oprobam i sa komplikovanijim stvarima. Radila sam sa fimo glinom svaki dan i probala i usavrsavala razlicite tehnike kako bih dobila sto bolje efekte. Ubrzo sam imala kolekciju od preko 100 razlicitih modela koji se danas nalaze u jednoj kutiji i podsecaju me na pocetak izrade minijatura.


2 kommentarer:

  1. ¡Mas de 100 modelos de tartas juntos!¡como me gustaria verlos! Los que enseñas estan perfectos..Un beso

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Maria :) I will make a photo with them and post it soon. You have right, it's about to make it and make it again and again...
      Hugs

      Radera